Det siger andre om os

En køreskole med topanmeldelser *****

Jeg er så glad for, at jeg valgte Kongens Køreskole! Mega effektivt, og super venlige kørelærer. Jeg havde selv Jan som kørelærer. Hos ham er du garanteret et godt grin og sjove køretimer. Vil til hver en tid anbefale Kongens Køreskole <3

januar 2023 – Laura

Fantastisk køreskole. Ekstremt effektivt og virkelig gode kørelærer. Jeg fik mit kørekort på 9 uger, og det var virkelig en god oplevelse at tage kørekortet hos Kongens køreskole. Jeg kan kun anbefale at vælge den her køreskole, da jeg synes at alt var helt i top og virkelig et godt forløb.

Som sagt, en kæmpe anbefaling

januar 2023 – Anna

Kongens Køreskole er bogstavelig talt en “konge” køreskole. Jeg startede d. 1. november og var færdig d. 4 januar, så alt i alt tog det kun 2 måneder og 3 dage. Man er så hurtigt igennem hele forløbet, og ventetiden til prøver er minimal.

Udover det er det nogle gode kørelærere. De er både søde, sjove og har forstand på hvad de laver. Man skal i hvert fald ikke frygte at sidde ved siden af et fremmed menneske. For de her kørelære formår at gøre det hele til en fed oplevelse.

Kæmpe anbefaling til Kongens Køreskole

januar 2023 – Maria Wiborg

Kongens køreskole er en meget god køreskole.

Vores teorilærer gjorde ikke undervisningerne kedelige, men faktisk interessante og sjove. Køretimerne var effiktive, og det var en fordel, at jeg selv kunne booke det tidspunkt der passede bedst til mig.

Fra min første teorilektion, til at jeg nu sidder med mit kørekort, er der kun gået lidt mindre end tre måneder.

Jeg anbefaler i høj grad Kongens Køreskole 🙂

januar 2023 – Mads Segerlund

Alt var over forventning ved Kongens Køreskole. Jan formåede at gøre teoritimerne underholdende og samtidig lærerige. Køretimer med Torben er hyggelige og man får konstruktiv feedback på sin kørsel så man hurtigt bliver bedre. Jeg bestod teori- og køreprøve på første forsøg og stod med kortet på under 8 uger (Lovpakke). Kan kun anbefale Kongens Køreskole

december 2022 – Vilfred Bruun

Super god køreskole. Jeg kom super hurtigt igennem hele forløbet. Teoritimerne med Torben var super gode og jeg bestod min teoriprøve i første forsøg. Det samme gælder for mine køretimer. Martin var rar at køre med og gjorde kørslen meget nemmere og roligere. Mega rart når det hele godt kan virke meget nyt. Jeg bestod også køreprøven i første forsøg. Kæmpe anbefaling.

december 2022 – Eline

Mottoet “En sikker og hurtig vej til kørekortet” er lige præcis hvad Kongens Køreskole er. Struktur og sammenhæng i både teori- og kørelektioner. Gode, søde og professionelle undervisere og minimal ventetid til prøver.

Alt i alt er Kongens Køreskole en køreskole, der giver dig alt hvad du har brug for, for at bestå i første hug. Kæmpe anbefaling.

november 2022 – Magnus Benthien

En varm anbefaling herfra til at vælge Kongens Køreskole. Undervisningen havde en klar struktur, og en veloplagt Torben underviste, så det var til at forstå og med et smil på læberne. Kørelærer Martin var fleksibel i sin planlægning af køretimer og gav løbende god feedback om, hvad der kunne forbedres fra gang til gang. Teori og det praktiske bestået i første omgang!

Vi ses på vejene!

november 2022 – Alexander Foged

Torben hos Kongens Køreskole fik mig igennem et kort forløb på bare 9 uger (inkl. efterårsferie). Bestod begge prøver i første hug, og prøverne blev bestilt indenfor få dage.

Flot lokale med interessant og nyttig teoriundervisning, dejlig kørevogn som var nem at lære at køre i. Kan derudover klart anbefale Torben som kørelærer, han ved hvad han laver. Fem stjerner!

november 2022 – Emil Holmgaard Nielsen

En kæmpe anbefaling til Kongens Køreskole.

Jeg tog et lynkursus hen over sommeren og fik derfor hurtigt mit kort i hånden.

Det var et super effektivt forløb, og min kørelærer Torben var god til at forklare, rolig og rar at køre med, hvilket gjorde det til en utrolig god oplevelse.

Man kan tydeligt mærke Torbens engagement og passion for at lære fra sig, og så er der bare styr på tingene.

oktober 2022 – Cathrine

Professionel og hurtig køreskole. Startede forløb midt august 2022, og stod med kortet allerede i starten af oktober, altså under 2 måneder. Velstruktureret teoriundervisning, og hurtig bookning af hhv. teori- og køreprøve. Havde Torben som kørelærer. Meget venlig og tålmodig kørelærer. Lækker Mercedes C-klasse AMG-line fra 2016 med diverse hjælpemidler som fartpilot og bakkamera – begge er stor hjælp under køreprøve.

Gør dig selv en tjeneste – vælg Kongens Køreskole. Hurtigt forløb, venlige lærere og lækre biler.

oktober 2022 – Oliver

Se også vores anmeldelser på Trustpilot

Bliv også en af vores glade elever