Vi har holdstart hver måned

Fleksibilitet er en vigtig faktor når man tager kørekort og det får du hos Kongens Køreskole i Hellerup, Holte og Virum. Vi har holdstart hver måned på forskellige ugedage og skulle du blive forhindret i at deltage til en teorilektion har du udover online teoriundervisningen også mulighed for at deltage en undervisningsaften på et andet hold i en anden afdeling. Se igangværende hold.

8 gange teoriundervisning over 8 uger – starter kl. 16:30

Vores teorihold indeholder altid 8 teoriaftener, som vi som hovedregel starter på hverdage kl. 16:30. Så behøver du ikke tage fri fra skole eller arbejde, men kan gå direkte til teoriundervisning uden fravær. Vores hold tager højde for skoleferier og springer undervisningen over i f.eks. juleferien, vinterferien, påskeferien, sommerferien og efterårsferien.

Bernstorffsvej 123, 2900 Hellerup

Vi har bus 176 og 185 lige til døren og ligger 350 meter fra Bernstorffsvej Station

Øverødvej 85, 2840 Holte

Vi har bus 190, 193 og 199 lige til døren

Frederiksdalsvej 194, 2830 Virum

Vi har bus 191 lige til døren og og 1 km til Virum station

Holdstart motorcykel

Kongens Køreskole i Nordsjælland tilbyder motorcykel kørekort med holdstart hver måned. Det er derfor let for dig at finde et hold som lige passer ind i din kalender. Vores teorilokale ligger centralt i Virum på hjørnet af Parcelvej og Frederiksdalsvej. Vores praktiske kørelektioner starter ved teorilokalet.

Vores teorihold løber over 8 teoriaftener. Teoritiderne tager hensyn til dit arbejde eller studier da de starter sent eftermiddag eller i weekenden.

Så er det nu du skal tilmelde dig !