Køreskole i Klampenborg

Central placering

Vi ligger på Bernstorffsvej 123 centralt mellem en række uddannelsesinstitutioner i Gentofte Kommune. Med bus stoppested for rute 185 lige ud for døren og med under 350 meter til Bernstorffsvej Station bliver det ikke lettere at komme til teoriundervisning fra Klampenborg hvad enten du kommer med bus, tog eller på cykel.

Og du bestemmer selv hvor dine praktiske kørelektioner starter. Vi kan både starte ved din skole og ved din bopæl.

Det bliver ikke lettere 🙂

Kørekort i Hellerup - Let Sikkert og Hurtigt
Derfor skal du vælge os

Vi skaber bedre billister på vejene

• Ingen ventetid på køreprøver
  • Holdstart hver måned
  • Lovpakke på 8 uger
  • Central placering i Hellerup
  • Høj beståelsesprocent
  • Samme kørelærer gennem hele forløbet
  • Vi har kun glade elever

Vores pakker

Vi har sammensat en række kørekort pakker som giver en bedre pris end ved at købe ydelserne enkeltvis

Kongens lovpakke indeholder alle de lovpligtige teoritimer og praktiske timer.

Hertil har vi lagt lidt mere i så det bliver til en pakke som passer til dig som vil spare penge.

LYNPAKKE (B) TIL BIL

Kongens Lynpakke består af 16 dages intensiv undervisning. Over de 16 dage har du teori og praktisk kørsel i hverdagene. Når du er færdig er du klar til din teoriprøve.

Pakken indeholder de samme elementer som vores normale lovpakke.

I sommerferien 2022 afholder vi tre lynhold.

Listepris kr. 21.200,-

Kr. 17.499,-

Kørselsforbud

Har du fået frakendt dit kørekort, og vil have det igen, skal du generhverve det.

Er dit kørekort blevet inddraget efter at have haft det i mindre end 3 år kan vi hjælpe dig med at få et nyt kørekort.

Individuel pris

Køreskolen med topanmeldelser

Bestil dit kørekort hos Kongens Køreskole og bliv en af de bedste billister